تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری

به تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری شاعر، نویسنده و پژوهشگر بلوچ خوش آمدید .برای استفاده مطلوب در تارنما عضو شوید واز مطالب ناب و منحصر بفرد آن استفاده کنید.

آخرین ارسالی های انجمن

سید امان الله سیدزاده ، شخصیت عمرانی و فرهنگی بلوچ

سید امان الله سیدزاده ، شخصیت عمرانی و فرهنگی بلوچ
 
هرگاه قلم بدست می گیریم تا به بیان زندگی شخصیت ها و چهره های علمی ، فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و مذهبی جامعه بلوچستان سخن گویم . طوماری از نخبگان در ذهنم خطور می کند که هریک از آنان منشاء تحولات زیادی در جامعه بوده اند که نمی دانم با کدام یک شروع نمایم به ویژه شخصیت هائی که با آنان حشر و نشر داشته ام و خاطره های آنان  همواره برایم تداعی می شود .
امشب نیز چنین حالتی دارم ولی عزیزی بزرگوار با تماسی برایم یاد آور می شود که امشب سالگشت وفات شخصیت و چهره ماندگاری در جامعه بلوچستان است . آری امشب سالگرد وفات عزیزی است که نمی دانم چگونه در مقابل خدماتش ادای دین نمایم .
و آن فرد کسی نیست جز سید امان الله سید زاده ، شخصیتی که تاثیر فکری زیادی برایم داشته است و با دریای فرهنگ و تاریخ و تمدن بلوچستان عزیز آشنایم ساخت و مطالعات و تحقیقاتم را بدین سو ، سوق داد .

دنباله متن در ادامه مطلب

سلام کاربر گرامی . برای استفاده از تمام مطالب در تارنما عضو شوید .در صورت ثبت نام با نام نامأنوس و مستهجن و ایمیل کذایی اکانت شما مسدود از فهرست اعضا حذف خواهید شد.با عضویت رایگان در این تارنما می توانید از تمامی خدمات فعلا به رایگان استفاده نمایید.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !

سید امان الله سیدزاده شخصیت عمرانی و فرهنگی بلوچ ، شخصیت های عمرانی و فرهنگی بلوچ ، سید امان الله سیدزاده شخصیت فرهنگی بلوچ ، فرهنگ و تاریخ و تمدن بلوچستان ، حمایت های میراحمد یارخان ، دارالمتعلمین میر احمد یارخان ، مولوی شهداد مسکان زهی ، شعبه ارزی بانک ملی در زاهدان ، سیدعبدالرحمن ، کهن شهر پنجگور ، خاندان بزرگ سادات منطقه سراوان ، روستای گورناگان سب و سوران ، سید عبدالله علوی ، بلوچستان در ادوار مختلف تاریخ ،

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت