تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری

به تارنمای رسمی عبدالحمید خدایاری شاعر، نویسنده و پژوهشگر بلوچ خوش آمدید .برای استفاده مطلوب در تارنما عضو شوید واز مطالب ناب و منحصر بفرد آن استفاده کنید.

آخرین ارسالی های انجمن

اطلاعیه نحوه برگزاری ارزشیابی پایانی درس ادبیات فارسی متوسطه اول سال 94

اطلاعیه نحوه برگزاری ارزشیابی پایانی درس ادبیات فارسی متوسطه اول سال 94

با توجه به بررسی برخی دست اندرکاران و همکاران استان خراسان در قبال پرسش مطرح شده در خصوص شیوه ارزشیابی درس ادبیات ، پایگاه کیفیت بخشی به فرایند آموزشی درس ادبیات فارسی، جدول ارزشیابی پایانی ادبیات متوسطه اول را به هشتصد و هشتاد و سومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش در سال 1392و شیوه نامه مصوب در آن نشست، ارجاع داده است . با توجه به این شیوه نامه ، ارزشیابی درس فارسی شفاهی است و املا و انشا کتبی باید برگزار شود . همکاران می توانند به استناد حرف پایگاه کیفیت بخشی ، آزمون درس فارسی را به صورت شفاهی و قبل از برنامه امتحانی خرداد ماه برگزار کنند .
لازم به ذکر است که تاکنون هیچ بخش نامه ای از وزارت آموزش و پرورش و گروه ادبیات متوسطه اول آن مبنی بر کتبی بودن درس فارسی به ادارات تا این تاریخ یعنی13 اردی بهشت 94 نرسیده است .


موفق ، پیروز و سربلند باشید
خدایاری مدیریت تارنما


اطلاعیه نحوه برگزاری ارزشیابی پایانی درس ادبیات فارسی متوسطه اول سال 94 ، نحوه برگزاری ارزشیابی پایانی درس ادبیات فارسی ، نحوه برگزاری ارزشیابی پایانی درس ادبیات فارسی متوسطه اول ، ارزشیابی پایانی درس ادبیات فارسی متوسطه اول ،

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت